Camera de Comert si Industrie a Muncipiului Bucuresti
Afacerea
--------------------------------- ---------------------------------
Anul XII, Nr. 42-45 (623-626) 11.10-07.11.2017 > Profil de firma

Micul producator are nevoie de o mai buna promovare

Interviu cu Marius Catalin Soarece, director general ITALCOOL Valcea

Cu ce produse ati venit anul acesta la INDAGRA?

Am venit cu trei sortimente de tuica de prune de 24% vol alcool, 30% vol alcool , 50% vol alcool și rachiu de fructe 37,5% vol alcool. Toate produsele sunt atestate ca produse traditionale, conform noii legislatii in domeniu, sub marca „Taria lui Catalin" si sunt comercializate in doua variante: ambalate in recipient de sticla, pentru clientii din HORECA si la PET, pentru crame.

de prune de 24% vol alcool, 30% vol alcool , 50% vol alcool și rachiu de fructe 37,5% vol alcool.

Cum apreciati editia de anul acesta a INDAGRA?

Suntem la prima participare la INDAGRA, in standul Federatiei Nationale a Produselor Naturale, si la a doua la un targ de profil in Bucuresti, dupa ce saptamana trecuta ne-am prezentat produsele in parcul Herastrau. Mi se pare o editie reusita, conditiile oferite noua, producatorilor sunt bune, insa mi-as fi dorit o mai buna promovare si o publicitate mai agresiva a micilor producatori.

De ce ati ales sa poarticipati la INDAGRA?

In prezent, 80% din productia noastra merge catre clienti din Ardeal si Banat. Am apreciat ca este momentul sa abordam si Muntenia, zona in care nu suntem prea cunoscuti, desi suntem pe piata din anul 2003. In acest context, Bucurestiul si INDAGRA au reprezentat varianta optima.

In ce masura v-ati atins obiectivele?

In proportie de 80%. Pentru o prima participare, cred ca este bine. Dupa cum subliniam anterior, ne-am fi dorit o promovare integrata si agresiva a producatorului mic. Cred ca aici ar trebui sa fie o munca de echipa: a asociatiilor de profil, care ne cunosc cel mai bine nevoile, a Ministerului de resort, a camerelor de comert, care au conexiuni pe piata interna, dar sio pe piata externa si, nu in ultimul rand, a organizatorilor de targuri.

Ce planuri de viitor aveti?

Cat mai multe participari la evenimente expozitionale si de promovare, atat in tara, cat si in strainatate.

Cum ati aborda pietele externe?

Prin intermediul unor organizatii de afaceri cu conexiuni puternice in afara, precum Camera de Comert si Industrie a Municipiului Bucuresti. Noi, producatorii mici avem produse de calitate, insa in ceea ce priveste patrundereaa pe pietele externe ne lipsesc informatiile, experienta si capacitatea de a alege cele mai bune cai de abordare a acestora, astfel incat sa minimizam riscurile si sa maximizam rezultatele.

Va multumesc si va doresc succes! Si va asteptam sa luati parte la urmatoarele noastre misiuni economice!

Cristina SERBANESCU
cristina.serbanescu@ccib.ro

Imprima paginaMicsoreaza fontMareste font


Articol vizualizat de 74 ori.
Publicitate

---------------------------------- certind
---------------------------------- certind
---------------------------------- FOREN
---------------------------------- akcenta
---------------------------------- eminescu
---------------------------------- FOREN
---------------------------------- FOREN
---------------------------------- REBU
---------------------------------- Apulum94