Camera de Comert si Industrie a Muncipiului Bucuresti
Afacerea
--------------------------------- ---------------------------------
Anul XII, Nr. 42-45 (623-626) 11.10-07.11.2017 > Licitatii

Licitatii internationale

AUSTRIA

• Numele firmei organizatoare: Land Tirol - TIWAG-Tiroler Wasserkraft AG
Adresa: Eduard-Wallnöfer-Platz 3
Innsbruck, 6020, Austria
e-mail: dvt.ausschreibung@tirol.gv.at; christian.leitner@tiwag.at
Adresa paginii web: Adresa principală: http://www.tirol.gv.at;   Adresa principală: www.dvt.at
Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la: www.dvt.at
Informaţii suplimentare pot fi obţinute de la o altă adresă:
DVT-Daten-Verarbeitung-Tirol GmbH
Adamgasse 22, Innsbruck
6020, Austria
E-mail: dvt.ausschreibung@tirol.gv.at
Ofertele sau cererile de participare trebuie depuse la următoarea adresă:
DVT-Daten-Verarbeitung Tirol GmbH
Adamgasse 22 4. Stock, Innsbruck, 6020, Austria
Persoană de contact: Sekretariat
Telefon: +43 512508-3319
E-mail: dvt.ausschreibung@tirol.gv.at
Denumirea licitaţiei: Anunț de participare
Austria-Innsbruck: Pachete software şi sisteme informatice
Numărul licitaţiei/codul de identificare la organizator: 2017/S 178-364143
Număr de referinţă: 146/1865-2017
Obiectul licitaţiei: Pachete software şi sisteme informatice. Clasificare CPV 48000000
Produsele licitate: Pachete software şi sisteme informatice - software de virtualizare VMware şi Veeam.
Garanţia bancara de participare la licitaţie (Tender Bond): Conform caietului de sarcini
Documentele licitaţiei (caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obţine, preţul achiziţiei): Punctele de contact menţionate anterior
Termenul limită de obţinere a caietului de sarcini: Data: 30.10.2017, ora locală: 10:00
Termenul llimită de depunere a ofertelor (data si ora): Data: 30.10.2017, ora locală: 10:00
Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să își mențină oferta
Durata în luni: 3 (de la termenul-limită de primire a ofertelor)
Data si ora deschiderii licitaţiei: Data: 30.10.2017, ora locală: 10:00
Condiţii tehnice specifice (certificări, standarde, etc.): Conf. caietului de sarcini
Condiţii contractuale specifice (legislaţie locală, etc.): Ofertele se redactează în limba germană
Garanţia de buna execuţie (Performance Bond): Conform Caietului de sarcini
Experienţa necesară: Conform Caietului de sarcini
Condiţii de plată: Conform Caietului de sarcini
Transport: Conform Caietului de sarcini
 
Numele firmei organizatoare: Land Steiermark, Amt der Steiermärkischen Landesregierung, Abteilung 16 - Verkehr und Landeshochbau
Adresa: Stempfergasse 4
Graz, 8010, Austria
Telefon: +433 16471 25330
Fax: +43 316 4712 5313
e-mail: sted@stmk.gv.at
Adresa paginii web: Adresa principală: www.verwaltung.steiermark.at
Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la: https://steiermark.vergabeportal.at/Detail/52270
Informaţii suplimentare pot fi obţinute de la adresa menţionată mai sus
Ofertele sau cererile de participare trebuie depuse pe cale electronică via: https://steiermark.vergabeportal.at/Detail/52270
Persoana de contact/funcţia: vergebende Stelle: Fachabteilung Straßenerhaltungsdienst
Denumirea licitaţiei: Anunț de participare
Austria-Graz: Echipament rutier
Numărul licitaţiei/codul de identificare la organizator: 2017/S 177-361947
Număr de referinţă: ABT16SD-112708/2017-1
Obiectul licitaţiei: Echipament rutier. Clasificare CPV 34920000
Produsele licitate: Echipament rutier - semne de circulaţie şi echipament rutier.
Garanţia bancara de participare la licitaţie (Tender Bond): Conform caietului de sarcini
Documentele licitaţiei (caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obţine, preţul achiziţiei): Punctele de contact menţionate anterior
Termenul limită de obţinere a caietului de sarcini: Data: 07.11.2017, ora locală: 09:01
Termenul llimită de depunere a ofertelor (data si ora): Data: 07.11.2017, ora locală: 09:01
Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să își mențină oferta
Durata în luni: 5 (de la termenul-limită de primire a ofertelor)
Data si ora deschiderii licitaţiei: Data: 07.11.2017, ora locală: 09:01
Condiţii tehnice specifice (certificări, standarde, etc.): Conf. caietului de sarcini
Condiţii contractuale specifice (legislaţie locală, etc.): Ofertele se redactează în limba germană
Garanţia de buna execuţie (Performance Bond): Conform Caietului de sarcini
Experienţa necesară: Conform Caietului de sarcini
Condiţii de plată: Conform Caietului de sarcini
Transport: Conform Caietului de sarcini
 
Numele firmei organizatoare: Universität Wien
Adresa: Universitätsring 1
Wien, 1010, Austria
Telefon: +4314 2771 2727
Fax: +431 4277 9127
e-mail: rrm.ausschreibungen@univie.ac.at
Adresa paginii web   Adresa principală: https://www.univie.ac.at/ 
Adresa profilului cumpărătorului: http://univie.vemap.com
Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la: http://univie.vemap.com
Persoana de contact/funcţia: Christian Knass
Denumirea licitaţiei: Anunț de participare
Austria-Viena: Cărţi, broşuri şi pliante tipărite
Numărul licitaţiei/codul de identificare la organizator: 2017/S 177-362086
Număr de referinţă: 17-013.132
Obiectul licitaţiei: Cărţi, broşuri şi pliante tipărite. Clasificare CPV 22100000
Produsele licitate: Cărţi, broşuri şi pliante tipărite - contract cadru pentru tipărirea de materiale universitare - lot 1 fizică/chimie, lot 2 ştiinţe economice/matematică, lot 4 limbi slavice, lot 5 italiană.
Valoare fără TVA: 2 376 000.00 EUR
Garanţia bancara de participare la licitaţie (Tender Bond): Conform caietului de sarcini
Documentele licitaţiei (caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obţine, preţul achiziţiei): Punctele de contact menţionate anterior
Termenul limită de obţinere a caietului de sarcini: Data: 07.11.2017, ora locală: 11:00
Termenul llimită de depunere a ofertelor (data si ora): Data: 07.11.2017, ora locală: 11:00
Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să își mențină oferta
Durata în luni: 3 (de la termenul-limită de primire a ofertelor)
Data si ora deschiderii licitaţiei: Data: 07.11.2017, ora locală: 11:35
Condiţii tehnice specifice (certificări, standarde, etc.): Conf. caietului de sarcini
Condiţii contractuale specifice (legislaţie locală, etc.): Ofertele se redactează în limba germană
Garanţia de buna execuţie (Performance Bond): Conform Caietului de sarcini
Experienţa necesara: Conform Caietului de sarcini
Condiţii de plată: Conform Caietului de sarcini
Transport: Conform Caietului de sarcini
 
Numele firmei organizatoare: RHEA - Immorent Holding GmbH
Adresa: Am Belvedere 1
Wien, 1100, Austria
e-mail: post.bd6@noel.gv.at  
Adresa paginii web: Adresa principală: www.noe.gv.at  Adresa principală: www.uniplan-mt.com
Denumirea licitaţiei: Anunț de participare
Austria-Viena: Aparate de iluminat fixabile pe tavan
Numărul licitaţiei/codul de identificare la organizator: 2017/S 179-366195
Număr de referinţă: BD6-LKH-87/202-2017
Obiectul licitaţiei: Aparate de iluminat fixabile pe tavan. Clasificare CPV 31524100
Produsele licitate: Aparate de iluminat fixabile pe tavan.
Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la: www.auftrag.at
Informaţii suplimentare pot fi obţinute de la o altă adresă:
Uniplan Medizintechnik GmbH.
Arnikaweg 18, Wien, 1220, Austria
E-mail: office@uniplan-mt.com
Ofertele sau cererile de participare trebuie depuse la următoarea adresă: Amt der NÖ Landesregierung, Abteilung Landeshochbau (BD6)Kanzlei
Landhausplatz 1
St. Pölten, 3109, Austria
e-mail: post.bd6@noel.gv.at
Garanţia bancara de participare la licitaţie (Tender Bond): Conform caietului de sarcini
Documentele licitaţiei (caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obţine, preţul achiziţiei): Punctele de contact menţionate anterior
Termenul limită de obţinere a caietului de sarcini: Data: 24.10.2017, ora locală: 10:00
Termenul llimită de depunere a ofertelor (data si ora): Data: 24.10.2017, ora locală: 10:00
Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să își mențină oferta
Durata în luni: 5 (de la termenul-limită de primire a ofertelor)
Data si ora deschiderii licitaţiei: Data: 24.10.2017, ora locală: 13:00
Condiţii tehnice specifice (certificări, standarde, etc.): Conf. caietului de sarcini
Condiţii contractuale specifice (legislaţie locală, etc.): Ofertele se redactează în limba germană
Garanţia de buna execuţie (Performance Bond): Conform Caietului de sarcini
Experienţa necesară: Conform Caietului de sarcini
Condiţii de plată: Conform Caietului de sarcini
Transport: Conform Caietului de sarcini
 
Numele firmei organizatoare: Die Republik Österreich (Bund), die Bundesbeschaffung GmbH als zentrale Beschaffungsstelle gemäß § 2 Z 48 BVergG 2006 sowie alle weiteren Auftraggeber, gemäß der den Ausschreibungsunterlagen beiliegenden Drittkundenliste, im Vergabeverfahren alle vertreten durch die Bundesbeschaffung GmbH
Adresa: Lassallestraße 9b, Wien, 1020, Austria
Telefon: +43 124570-0
Fax; +43 124570-99
e-mail: ausschreibung@BBG.gv.at
Adresa paginii web: Adresa principală: www.bbg.gv.at
Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la: www.auftrag.at
Persoana de contact/funcţia: Ausschreibungsmanagement
Denumirea licitaţiei: Anunț de participare
Austria-Viena: Scaune, produse conexe şi piese ale acestora
Numărul licitaţiei/codul de identificare la organizator: 2017/S 180-368354
Număr de referinţă: GZ 2101.02983
Obiectul licitaţiei: Scaune pivotante. Clasificare CPV 39110000
Produsele licitate: Scaune pivotante - diverse modele. Valoare fără TVA: 8 122 609.99 EUR
Garanţia bancara de participare la licitaţie (Tender Bond): Conform caietului de sarcini
Documentele licitaţiei (caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obţine, preţul achiziţiei): Punctele de contact menţionate anterior
Termenul limită de obţinere a caietului de sarcini: Data: 30.10.2017, ora locală: 12:00
Termenul llimită de depunere a ofertelor (data si ora): Data: 30.10.2017, ora locală: 12:00
Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să își mențină oferta
Durata în luni: 5 (de la termenul-limită de primire a ofertelor)
Data si ora deschiderii licitaţiei: Data: 30.10.2017, ora locală: 12:05
Locul:  Bundesbeschaffung GmbH, 1020 Wien, Lassallestraße 9b.
Condiţii tehnice specifice (certificări, standarde, etc.): Conf. caietului de sarcini
Condiţii contractuale specifice (legislaţie locală, etc.): Ofertele se redactează în limba germană
Garanţia de buna execuţie (Performance Bond): Conform Caietului de sarcini
Experienţa necesară: Conform Caietului de sarcini
Condiţii de plată: Conform Caietului de sarcini
Transport: Conform Caietului de sarcini
 
Numele firmei organizatoare: Amt der Steiermärkischen Landesregierung - Abteilung 2 - Zentrale Dienste
Adresa: Hofgasse 15, Graz, 8010, Austria
Telefon: +433 1687 73257
e-mail: abt02-be@stmk.gv.at
Adresa paginii web : Adresa principală: www.verwaltung.steiermark.at
Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la: https://steiermark.vergabeportal.at/Detail/52530
Informaţii suplimentare pot fi obţinute de la adresa menţionată mai sus
Ofertele sau cererile de participare trebuie depuse pe cale electronică via: https://steiermark.vergabeportal.at/Detail/52530
Persoana de contact/funcţia: Ref. Beschaffung
Denumirea licitaţiei: Anunț de participare
Austria-Graz: Hârtie pentru fotocopiatoare şi xerografică
Numărul licitaţiei/codul de identificare la organizator   2017/S 182-372217
Număr de referinţă: ABT02-106123/2017-1
Obiectul licitaţiei: Hârtie pentru fotocopiatoare şi xerografică. Clasificare CPV 30197642
Produsele licitate: Hârtie reciclată pentru fotocopiatoare şi xerografică - rata lunara de livrare aprox. 2.600.000 coli A4 si 63.000 coli A3 pentru Land si 4.300.000 coli A4 si 52.000 coli A3 pentru KAGES.
Garanţia bancara de participare la licitaţie (Tender Bond): Conform caietului de sarcini
Documentele licitaţiei (caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obţine, preţul achiziţiei) : Punctele de contact menţionate anterior
Termenul limită de obţinere a caietului de sarcini: Data: 07.11.2017, ora locală: 10:00
Termenul llimită de depunere a ofertelor (data si ora): Data: 07.11.2017, ora locală: 10:00
Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să își mențină oferta
Durata în luni: 12 (de la termenul-limită de primire a ofertelor)
Data si ora deschiderii licitaţiei: Data: 07.11.2017, ora locală: 10:05
Locul: Amt der Steiermärkischen Landesregierung
Hofgasse 15, 3. Burghof, 1. Stock (Büro Fr. Holzmann), 8010 Graz
Condiţii tehnice specifice (certificări, standarde, etc.): Conf. caietului de sarcini
Condiţii contractuale specifice (legislaţie locală, etc.): Ofertele se redactează în limba germană
Garanţia de buna execuţie (Performance Bond): Conform Caietului de sarcini
Experienţa necesară: Conform Caietului de sarcini
Condiţii de plată: Conform Caietului de sarcini
Transport: Conform Caietului de sarcini

• Numele firmei organizatoare: Stadt Wien - Wiener Wohnen
Adresa: Rosa-Fischer-Gasse 2, Wien, 1030, Austria
Telefon: +43 5757575
Fax: +43 575759952740
e-mail: auftragswesen@wrw.wien.gv.at
Adresa paginii web: Adresa principală: www.wienerwohnen.at
Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la: https://www.wien.gv.at/Vergabeportal/Detail/52511
Persoana de contact/funcţia: Fr. Daniela Hoffmann
Denumirea licitaţiei: Anunț de participare
Austria-Viena: Ferestre
Numărul licitaţiei/codul de identificare la organizator: 2017/S 181-369948
Număr de referinţă: WW-FBAW/1713/2017
Obiectul licitaţiei: Ferestre. Clasificare CPV 44221100
Produsele licitate: Ferestre lemn-AL si lucrari de inlocuire - ca. 1800 buc. ferestre si ca. 100 buc. usi balcon.
Garanţia bancara de participare la licitaţie (Tender Bond): Conform caietului de sarcini
Documentele licitaţiei (caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obţine, preţul achiziţiei): Punctele de contact menţionate anterior
Termenul limită de obţinere a caietului de sarcini: Data: 07.11.2017, ora locală: 10:00
Termenul llimită de depunere a ofertelor (data si ora) Data: 07.11.2017, ora locală: 10:00
Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să își mențină oferta
Durata în luni: 5 (de la termenul-limită de primire a ofertelor): Data si ora deschiderii licitaţiei: Data: 07.11.2017, ora locală: 10:30
Condiţii tehnice specifice (certificări, standarde, etc.): Conf. caietului de sarcini
Condiţii contractuale specifice (legislaţie locală, etc.): Ofertele se redactează în limba germană
Garanţia de buna execuţie (Performance Bond): Conform Caietului de sarcini
Experienţa necesară: Conform Caietului de sarcini
Condiţii de plată: Conform Caietului de sarcini
Transport: Conform Caietului de sarcini
 
Numele firmei organizatoare: Republik Österreich, vertreten durch den Bundesminister für Inneres
Adresa : Herrengasse 7
Wien, 1010, Austria
Telefon: +43 15 3126-3671
Fax: +43 153126-10 8530
e-mail: bmi-iii-11-b@bmi.gv.at
Adresa paginii web: Adresa principală: www.bmi.gv.at  Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la: www.wienerzeitung.at/lieferanzeiger
Informaţii suplimentare pot fi obţinute de la adresa menţionată mai sus
Ofertele sau cererile de participare trebuie depuse pe cale electronică via: https://steiermark.vergabeportal.at/Detail/52530
Persoana de contact/funcţia: Referat III/11/b; Bearbeiterin: Mag. Carina Neuwirth
Denumirea licitaţiei: Anunț de participare
Austria-Viena: Cizme trei sferturi
Numărul licitaţiei/codul de identificare la organizator: 2017/S 182-372092
Număr de referinţă: BMI-RS1610/0023-III/11/b/2017
Obiectul licitaţiei: Cizme. Clasificare CPV 18815200
Produsele licitate: Cizme pentru poliţia federală şi sistemul judiciar.
Garanţia bancara de participare la licitaţie (Tender Bond): Conform caietului de sarcini
Documentele licitaţiei (caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obţine, preţul achiziţiei): Punctele de contact menţionate anterior
Termenul limită de obţinere a caietului de sarcini: Data: 30.10.2017, ora locală: 13:00
Termenul llimită de depunere a ofertelor (data si ora): Data: 30.10.2017, ora locală: 13:00
Data si ora deschiderii licitaţiei Data: 30.10.2017, ora locală: 13:00
Condiţii tehnice specifice (certificări, standarde, etc.): Conf. caietului de sarcini
Condiţii contractuale specifice (legislaţie locală, etc.): Ofertele se redactează în limba germană
Garanţia de buna execuţie (Performance Bond): Conform Caietului de sarcini
Experienţa necesară: Conform Caietului de sarcini
Condiţii de plată: Conform Caietului de sarcini
Transport: Conform Caietului de sarcini

Relaţii suplimentare si sprijin la BPCE Ambasada României - Biroul de Promovare Comercial-Economică Viena,
Adi-Cristina MITEA, secretar economic
1040 - Wien, Prinz Eugen Straße 60,
Tel.: 00.431.503.89.41
Fax: 00.431.504.14.62
e-mail:
viena.economic@mae.ro

INDIA
 
Numele firmei organizatoare: Directoratul General al Fortelor Centrale de Politie,  Directia de Achizitii - „Directorate General for Central Reserve Police Force - Procurement Cell of Provisioning Directorate"
Adresa: Block No.1, CGO Complex, Lodhi Road, New Delhi - 03
Telefon: +91-011-243.69.586
Fax: +91-011-243.60.155
Adresa paginii web: www.crpf.gov.in  si http://eprocure.gov.in/eprocure/app
Persoana de contact/functia: Manas Ranjan - Commandant (Proc)
Denumirea licitatie: AVIZ DE LICITATIE INTERNATIONALA
Numarul licitatie/cod de identificare la organizator: U-II-1212/2017-18-Proc-V
Obiectul licitatiei: Achizitionare  25 micro drone aeriene „Micro Unmanned Aerial Vehicle - Micro UAV"
Produsele licitate: Achizitionare  25 micro drone aeriene „Micro Unmanned Aerial Vehicle - Micro UAV"
Garantia bancara de participare la licitatie (Tender Bond): 1.500.000 Rs (aprox 23.500 USD)
Documentele licitatiei (caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obtine, pretul achizitiei): Documentele licitatiei pot fi descarcate gratuit de pe site-ul indicat http://eprocure.gov.in /eprocure/app sau www.crpf.gov.in
Termenul de valabilitate a ofertelor: 3 luni de la data depunerii
Termenul de depunere a ofertelor (data si ora): 05.11.2017, orele 11:30
Data si ora deschiderii licitatiei: 06.11.2017, orele 11:30
Conditii tehnice specifice (certificari, standarde, etc.): Documentele sunt acceptate numai daca sunt depuse on-line pe http://eprocure.gov.in/eprocure/app
Cnditii contractuale specifice (legislatie locala, etc.): Detalii se pot obtine de pe site-ul organizatorului
Conditii de plata: CIP aeroport New Delhi
Transport: aerian
 
umele firmei organizatoare: DIRECTORATE GENERAL BORDER SECURITY FORCE,  Ministry of Home Affairs, Government of India
Adresa : Block No.10 - CGO Complex, Lodhi Road, New Delhi 110003, India
Telefon: +91-11- 243.64.860
Fax: +91-11- 243.67.684
e-mail: comdtproc@bsf.nic.in
Adresa paginii web: www.bsf.nic.in; www.eprocure.gov.in
Persoana de contact/functia: Vipul Mohan Bala - Commandant (Proc)
Denumirea licitatie: AVIZ DE LICITATIE INTERNATIONALA
Numarul licitatie/cod de identificare la organizator: P-4/971 (HHTI) / PC/BSF/2017/ 234442_1
Obiectul licitatiei: Binoclu termal de mana  - Hand Hold Thermal Imager Binocular (Cooled Version), Cantitate: 355 bucati
Produsele licitate: Binoclu termal de mana  - Hand Hold Thermal Imager Binocular (Cooled Version), Cantitate: 355 bucati
Garantia bancara de participare la licitatie (Tender Bond): 37.600 USD
Garantia va fi trimisa catre: „Proc Cell, Provisioning Directorate, Room 704, 7th floor, BSF Hqrs, 10 Block, CGO Complex, Lodhi Road, New Delhi, 110003
Documentele licitatiei (caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obtine, pretul achizitiei): Documentele licitatiei pot fi descarcate on-line de pe site-ul organizatorului. www.bsf.nic.in  sau www.eprocure.gov.in  
Licitatia este on-line - e-procurement. Nu se accepta documentele in format hard.
Termenul de valabilitate a ofertelor: 3 luni de la data depunerii
Termenul de depunere a ofertelor (data si ora): 01.11.2017, orele 16:00
Data si ora deschiderii licitatiei: 01.11.2017, orele 16:30
Conditii tehnice specifice (certificari, standarde, etc.): Detalii se pot obtine de pe site-ul organizatorului: http://tenders.gov.in/viewtenddoc.asp?tid=del874671&wno=1&td=TD
Conditii contractuale specifice (legislatie locala, etc.): Detalii se pot obtine de pe site-ul organizatorului: http://tenders.gov.in/viewtenddoc.asp?tid=del874671&wno=1&td=TD
Experienta necesara: Sunt eligibile firmele producatoare sau agentii acestora care:
- au o experienta de cel putin 3 ani in domeniul productiei, vanzarii si mentenantei de binocluri termale pentru politie, armata sau pompieri;
- producatorul /agentul trebuie sa fi furnizat cel putin 200 bucati binocluri in ultimii 2 ani, de la data publicarii licitatiei. Trebuie furnizate documente care sa ateste activitatea in ultimii 3 ani.
Conditii de plata: Detalii se pot obtine de pe site-ul organizatorului
Transport: CIF New Delhi

Relatii suplimentare si sprijin la BPCE INDIA, NEW DELHI
Adresa:D6/6, VASANT VIHAR, NEW DELHI
Persoana de contact /functia: Ionut VIZIRU - Secretar economic
Tel/fax.: +91-11-26145.403
e-mail:
ecofromania@airtelmail.in

VIETNAM
 
umele firmei organizatoare: Hanoi Power Corporation
Adresa: 69 Dinh Tien Hoang, Hoan Kiem District, Hanoi, Vietnam
Telefon: +84.24.2220 0852/2220 5262
e-mail: dauthau.evnhanoi@gmail.com
Adresa paginii web: www.evnhanoi.com.vn
Persoana de contact/funcția: Mr. Nguyen Danh Duyen, Vice-General Director
Denumirea licitației: Transformers, materials and equipment supply
Numărul licitației/codul de identificare la organizator: KfH-HNPC-TAY&NAMHN-G01
Obiectul licitației: Achzitie post-calificare
Produsele licitate: Lotul 1:  KfH-HNPC-TAY&NAMHN-G01-L01: transformatoare de distributie electricitate
Lotul 2: KfH-HNPC-TAY&NAMHN-G01-L02: echipamente si materiale
Garanția bancara de participare la licitație (Bid Security): 33.000 USD
Documentele licitației (caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obtine, pretul achizitiei): Dupa transmiterea unei aplicatii scrise, incepand cu 19.09.2017
Cost: 200 USD
Termenul de depunere a ofertelor: (data si ora) 06.11.2017, 14.00
Data si ora deschiderii licitației: 06.11.2017, 14.15 - oferta tehnica
Condiții contractuale specifice (legislație locala, etc.): Oferta trebuie sa cuprinda ambele loturi licitate. Livrare in termen de 120 zile 
 
umele firmei: Vietnam Air Petrol Company Ltd (SKYPEC)
Adresa: 202 Nguyen Son Rd, Long Bien Dist, HaNoi, Vietnam
Telefon: +84.24.3827 2316
Fax: +84.24.38720902
Pagina web: www.skypec.com.vn
Produsul: Pachet 1: combustibil pentru avioane cu reacție tip Jet Fuel A-1 în perioada 2018-2019
Pachet 2: transportul maritim al combustibilului în port vietnamez în perioada 2018-2019
Conditii tehnice specifice (certificari, standarde, etc.): Documentația aferentă poate fi pusă la dispoziția ofertantului contr-cost (100 USD) până la 17.10.2017, 09.00, termen final pentru transmiterea ofertelor
Conditii contractuale specifice (legislatie locala, etc).: Depunere garanție de participare la cererea de oferte
Pachet 1: 372.000 USD
Pachet 2: 372.000 USD
Propunere de cooperare/investitie/privatizare/etc: 1. Livrare,  2. Transport maritim
 
• Numele firmei organizatoare: Ho Chi Minh City Power Corporation
Adresa: Green Power Building, 7th Floor, Room 706 - 35 Ton Duc Thang St., District 1, Ho Chi Minh City, Vietnam
Telefon: +84.28.2216 8432
Fax: +84.28.2220 5399
e-mail: aldtphcm.dauthau@gmail.com
Adresa paginii web: www.evn.com.vn
Persoana de contact/funcția: General Planning Department - Ho Chi Minh City Power Projects management Board, Mr. Le Viet Toat, Director
Denumirea licitației: Supply and installation 110kV-63MVA power transformer on foundation of power transformer for the project of installation of the second transformer in Bin Phu 110 kV substation
Numărul licitației/codul de identificare la organizator: KfW-EVNHCMC-M2BP-G01
Obiectul licitației: Livrare și instalare
Produsele licitate: Transformator 110kV-63MVA
Garanția bancara de participare la licitație (Bid security): 14.000 USD
Documentele licitației (caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obtine, pretul achizitiei): După trimiterea unei solicitări în scris la adresa de mai sus
Termenul de depunere a ofertelor (data si ora): 20.11.2017, 10.00
Data si ora deschiderii licitației: 20.11.2017, 10.30
Condiții contractuale specifice (legislație locala, etc.): Durata contract, 6 luni

Relații suplimentare și sprijin la BPCE Hanoi:
Tel: +84.24.3823 0045
Fax: +84.24.3843 0922
e-mail:
bpehanoi@yahoo.com

Informatiile de mai sus au fost obtinute de la Birourile de Promovare Comercial Economica (Ministerul Economiei)
Raspunderea pentru corectitudinea datelor revine surselor utilizate.



 

 

Imprima paginaMicsoreaza fontMareste font


Articol vizualizat de 42 ori.
Publicitate

---------------------------------- certind
---------------------------------- certind
---------------------------------- FOREN
---------------------------------- akcenta
---------------------------------- eminescu
---------------------------------- FOREN
---------------------------------- FOREN
---------------------------------- REBU
---------------------------------- Apulum94